ស្របតាមនិន្នាការសំរាប់ទម្លាប់នៃ ការប្រើប្រាស់របស់ប្រជាជន Gen Z នោះ Bubble Mart ធ្លាប់បានងើប ឡើងយ៉ាងលឿនទៅលើតម្លៃទីផ្សារហុងកុង ១៥០ ពាន់លានដុល្លារ។ យ៉ាងណាក៏ដោយ និន្នាការនេះបាន កើតឡើងបានឆាប់រហ័សនៅក្នុងរយៈពេល២ឆ្នាំនៃការដាក់តារាងតម្លៃទីផ្សាររបស់ក្រុមហ៊ុន Bubble Mart បានធ្លាក់ចុះពីកន្លែងខ្ពស់។ បច្ចុប្បន្ននេះ អាជីវកម្ម "កូនធំ" របស់ Bubble Mart កំពុងមាន ការរីកចំរើន ហើយតុក្កតារបស់ពួកគេអាចលក់បាន ៩៩៩៩ យ័ន តើនេះជាសក្ដានុពលអនាគត របស់ Bubble Mart ដែរ ឬ ទេ ?
Tags:
ពត៌មានអន្តរជាតិ